Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Monday, 5 January 2015

Majlis Permuafakatan Sekolah




KETUA :

CIKGU ZARINA BT MOHAMAD

SETIAUSAHA :

CIKGU HJH AZILLAH BTI HJ HARUN

AJK:

PERSATUAN IBU BAPA-GURU

LEMBAGA ZAKAT SELANGOR

JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT

POLIS DIRAJA MALAYSIA

JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT

JABATAN KESIHATAN DAERAH

MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM

JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN

JABATAN PERTAHANAN AWAM MALAYSIA

RELA

JABATAN AGAMA ISLAM

LEMBAGA TABUNG HAJI

JAWATANKUASA PENCEGAHAN JENAYAH DAN RAKAN COP DAERAH

PEMADAM DAERAH

PEJABAT BELIA DAN SUKAN DAERAH

JABATAN PENERANGAN DAERAH

SYARIKAT PEMBERSIHAN


SYARIKAT KESELAMATAN

No comments:

Post a Comment

MAKLUMAN GURU

MISI
Data PBS Tahun 1,2,3,4,dan 5 (OFFLINE) Perekodan: Semua guru lengkapkan borang perekodan bagi maklumat semester 2 dan cetak 2 salinan(salinan guru MP,salinan disimpan dalam folder) Sila masukkan sendiri kedalam folder perekodan dibilik Panitia mengikut aliran Tahun 1,2,3,4 dan 5.Kemaskini folder JK PBS-penyelaras,SU PBS Tahun 1-5
Kebitaraan akademik Bahasa Melayu & Kebitaraan Hoki; Penyediaan RFP 2016 mesti disiapkan dan dihantar selewat-lewatnya 23 November 2015

Buku Ringkasan hendaklah dihantar setiap minggu (Jumaat) untuk disemak bagi pengisian Maklumat Prestasi Perkhidmatan

Pelaksanaan Frog VLE : Semua guru mesti tahu password dan id masing-masing dan digalakkan login sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Guru GM1M perlu lebih aktif login untuk murid setiap hari.
Data e Operasi: Boleh dibuka dan disemak maklumat terutama tarikh lantikan dan pengesahan/elaun/emel peribadi/no cukai pendapatan/no kwsp/taraf jawatan dan kursus-kursus 2015
Data e PRESTASI PBPPP ; Penilaian fasa kedua akan bermula dari 1 Oktober hingga 15 Disember 2015

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...